KLANOWE
Administrator
U mnie na dzisiejszy wieczor mozna znaleźć:
1.TYGRYSI SET (używam go cały czas,więc mała szansa na pozyczenie-chyba ze ktos naprawde potrzebuje:P)
czapka:
Obrona: -7
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +2, obrona -8,
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 14
kurtka:
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +6, ODPORNOŚĆ +3, obrona -4,
Wymagania: SIŁA: 15, POZIOM: 14, CHARYZMA: 8
spodnie:
Obrona: 2
Cechy: ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +2, obrona -3,
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 8
bonus setowy: szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %
2. SREBRNY SET
pierscien *2
Cechy: WYGLĄD +4
Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 4
amu
Cechy: WYGLĄD +7
Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 4
bonus: CHARYZMA +8
3. AMULETY
a) GENIUSZU
Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
b) WŁADZY
Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
c) SIŁY
Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
d) SZALEŃCA
Cechy: WYGLĄD +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 10
4. RINGI
a) MŁODOŚCI
Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +2
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 13
b) GENIUSZU
Cechy: WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +2
Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 3
c) SYGNET GENIUSZU
Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +1, INTELIGENCJA +2
Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 3
d) BRANSOLETA SZTUKI
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, WYGLĄD +2
Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 10
e) BRANSOLETA LEWITACJI
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 15
5. COŚ NA GŁOWĘ
a) ZŁOŚLIWY KAPELUSZ
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD +3, PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5
Wymagania: POZIOM: 12, ODPORNOŚĆ: 5
B) KAPELUSZ ZMYSŁÓW
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 2
c) KASK PRZEZORNOŚCI
Obrona: 3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2
Wymagania: SIŁA: 6, POZIOM: 1
D) OBRĘCZ
charyzma +5
6. Jakieś bronie
a) MISTYCZNY ŁOM
Obrażenia: 29 - 44
Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 %, INTELIGENCJA +4, obrażenia broni +9
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 5
b) KOSZTOWNY ŁOM
Obrażenia: 20 - 35
Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 %, WPŁYWY +4
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 1, ZWINNOŚĆ: 1
c) OSTRA MACZUGA INKWIZYTORA
Obrażenia: 22 - 45
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, obrażenia broni +7, obrażenia maksymalne +8, WPŁYWY +9
Wymagania: SIŁA: 17, POZIOM: 16
d) DOBRY TOPOREK DO RZUCANIA (używam )
Obrażenia: 27 - 36
Cechy: ilość ataków na rundę: 6
Wymagania: POZIOM: 21, WIEDZA: 20
e) DOBRY NÓŻ ODWAGI
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: Trafienie +8, CHARYZMA +5, ZWINNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 9
f) DOBRY NÓŻ TRAFIENIA
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: Trafienie +8, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 12
no i jakies tam jeszcze palki zwinnosci czy kontuzji (mało zwinki dają)
Offline